دسته بندی ها

در تماس باشید
مازندران، ساری، کمربندی غربی، روبروی مسکن جوانان sales@katilux.com
  • 0

پله حلزونی و مارپیچ

پله حلزونی و مارپیچ فلزی از جدید ترین و شیک ترین انواع پله فلزی به شمار می روند. این روزها در بسیاری از خانه های شیک و مدرن می توان انواع پله حلزونی فلزی را مشاهده کرد. این پله ها هم در بیرون ساختمان و هم در داخل آن کاربرد دارند.
پله حلزونی و مارپیچ

نمونه کار پله حلزونی

 

 

 

 

 

انواع مدل های پله حلزونی و مارپیچ فلزی

پله حلزونی و مارپیچ فلزی از جدید ترین و شیک ترین انواع پله فلزی به شمار می روند. این روزها در بسیاری از خانه های شیک و مدرن می توان انواع پله حلزونی فلزی را مشاهده کرد. این پله ها هم در بیرون ساختمان و هم در داخل آن کاربرد دارند؛ اما اغلب از پله حلزونی و مارپیچ فلزی در خانه های دوبلکس شیک و مدرن استفاده می شود. طراحی این پله ها در انواع مختلفی انجام می شود که هر یک از آن ها ویژگی ها و نمایی منحصر به فرد دارند. در ادامه مهم ترین و به روز ترین انواع اجرای پله حلزونی فلزی را برای شما معرفی می کنیم.
پله گرد مستقیم: پله گرد مستقیم یکی از شیک ترین و ساده ترین انواع پله مارپیچ فلزی شناخته می شود. این پله در عین سادگی از ظاهر مدرن و به روزی برخوردار است. قسمت بالایی و پایینی این پله به یک نقطه متصل هستند و به صورت دورانی به سمت پایین امتداد پیدا می کنند.
پله گرد مارپیچ: پله گرد مارپیچ نیز به عنوان یکی از شیک ترین نمونه های پله حلزونی و مارپیچ فلزی در ایران و جهان به شمار می رود. این روزها بسیاری از مجموعه ها برای دکوراسیون خود از این انواع پله استفاده می کنند. این پله ها به دلیل ساختار مارپیچ شکلی که دارند بیشتر در کنج ها و گوشه ها مورد استفاده قرار میگیرند. البته می توان اجرای پله مارپیچ فلزی از این نوع را در فضای مرکزی خانه یا محل کار نیز انجام داد.

 


پله مارپیچ ترکیبی: بدون شک این مدل پله حلزونی و مارپیچ فلزی را می توان به عنوان مدرن ترین و شیک ترین نوع پله مارپیچ فلزی در حال حاضر معرفی کرد. این پله به صورت ترکیبی از فلز و شیشه های مقاوم ساخته می شود و زیبایی خیره کننده ای به محل زندگی یا محل کار شما خواهد بخشید. ترکیب متریال شیشه و فلز، علاوه بر زیبایی از دوام فوق العاده ای نیز برخوردار است.
پله به شکل انواع حروف انگلیسی: همانطور که می دانید، بعضی حروف در ادبیات انگلیسی حالت مارپیچی دارند. از جمله این حروف می توان به حرف U، Z، G و... اشاره کرد. این روزها بسیاری از مجموعه های مدرن و شیک از این طرح های فانتزی برای اجرای پله حلزونی و مارپیچ فلزی استفاده می کنند.

کاربرد پله اسپیرال فلزی

اکنون که با مدل ها و انواع مختلف پله حلزونی و مارپیچ فلزی آشنا شده اید، بهتر است کاربرد و موارد استفاده از این انواع پله را نیز فرا گیرید. در واقع پله اسپیرال به دسته ای از پله ها اطلاق می شود که به صورت دورانی چند پله را به هم متصل کرده و زمینه رفت آمد از بالا به پایین و بالعکس را فراهم می کنند. این پله ها زیبایی و جلوه بی نظیری به خانه یا محل کار شما می بخشند.

 


به طور کلی می توان گفت که اجرا و ساخت پله اسپیرال، تنها در منازل مسکونی کاربرد ندارد بلکه می توان از آن در محیط های اداری دوبلکس و چند طبقه نیز استفاده کرد. همچنین بعضی مغازه های فروش اجناس مختلف دارای انبارهایی در بخش بالایی مغازه هستند، برای دسترسی ساده و راحت به انبار می توان از پله حلزونی و مارپیچ فلزی استفاده کرد.
بهتر است نوع پله حلزونی و مارپیچ فلزی مد نظر خود را با توجه به ملاک های مختلفی انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد استفاده از این پله ها در مجموعه های اداری شیک و یا خانه های اعیانی را دارید، بهتر است از مدل های مدرن و به روز آن استفاده کنید. چرا که این انواع پله به خودی خود، یک سبک دکوراسیون به شمار می روند و به راحتی می توانند کیفیت خانه و یا محل کار شما را چندین درجه افزایش دهند. در مقابل اگر می خواهید از این پله ها صرفا جهت دسترسی به محلی استفاده کنید و زیبایی آن برای شما ملاک نیست، می توانید از انواع ساده این پله استفاده کنید. جهت انتخاب مناسب ترین نوع پله برای فضای خود میتوانید از طریق شماره های 3-09115007002 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین مجموعه کاتی لوکس بهره مند شوید.

روش های ساخت پله مارپیچ فلزی

نحوه ساخت پله مارپیچ فلزی به این شرح است:
مهم ترین نکته جهت ساخت پله حلزونی فلزی می توان به تهیه ورق های باکیفیت، یراق آلات، کیت راه پله، پیچ و مهره و... اشاره کرد. پس از تهیه متریال مورد نیاز، ابتدا باید محل نصب و اجرای پله حلزونی و مارپیچ فلزی را مشخص کرده و سپس اندازه گیری های لازم انجام شود. پس از اندازه گیری های لازم باید قطب مرکز مشخص شود تا پله حول محور آن نصب گردد.

 


این نقطه در واقع به نقطه تعادل این راه پله اطلاق می شود. در مرحله بعد باید عملیات فلنج کردن پایه انجام شود. در واقع شما باید با استفاده از لنگرهای مقاوم، پایه را به زمین متصل کنید. به این ترتیب کیت پله آماده نصب سطح پله خواهد شد. پس از این مرحله سطح یا کف پله روی فلنج نصب می شود. البته باید دقت داشت که حین اجرای پله مارپیچ فلزی حتما ضوابط ایمنی رعایت شده و همچنین سفارش طبق نظر مشتری انجام شود. متخصصان ما در مجموعه کاتی لوکس تمامی نظرات شما را طبق اصول ایمنی اجرا خواهند کرد تا ضمن اجرای پله در محل شما، علاوه بر زیبایی، ایمنی کافی را نیز در هنگام استفاده از پله ها داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه سفارش انواع پله فلزی، با کارشناسان کاتی لوکس تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت پله حلزونی و مارپیچ فلزی

در سال های اخیر بسیاری از افراد، چه در زمینه خانگی و چه در زمینه تجاری، برای محیط زندگی با محل کار خود از پله حلزونی و مارپیچ فلزی استفاده می کنند. البته اگر سری به مجموعه های ارائه دهنده خدمات نصب و اجرای این نوع پله ها سر بزنید، متوجه تفاوت قیمت هایی در آن ها خواهید شد. لازم است بدانید قیمت پله حلزونی فلزیبه عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین این عوامل می توان به نوع طراحی پله اشاره کرد.
بدیهی است آن دست از پله حلزونی و مارپیچ فلزی که از طراحی پیچیده تری برخوردار باشند، ساخت سخت تری نیز دارند. بنابراین هزینه اجرا و طراحی آن ها بیشتر از نمونه های ساده خواهد بود. از طرف دیگر نوع متریال استفاده شده در طراحی و ساخت پله حلزونی و مارپیچ فلزی نیز نقش به سزایی در قیمت آن ایفا می کند. همانطور که می دانید، قیمت متریال های مختلف متفاوت است، لذا هزینه اجرای آن نیز با توجه به نوع متریال متفاوت خواهد بود. ارتفاع پله نیز از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت شناخته می شود. هر چه ارتفاع پله بلندتر باشد، متریال بیشتری صرف ساخت آن خواهد شد. بنابراین قیمت طراحی و اجرای آن نیز با افزایش مواجه خواهد شد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هزینه اجرای ساده تر، با ارتفاع کمتر و متریال متوسط ارزان تر از اجرای پیچیده، با متریال عالی و ارتفاع زیاد خواهد شد.

 


برای اطلاع یافتن از قیمت نمونه کارهای پله حلزونی و مارپیچ فلزی باید با یک مجموعه معتبر در زمینه ساخت این انواع پله ارتباط برقرار کنید. مجموعه کاتی لوکس در حال حاضر از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات پله حلزونی و مارپیچ فلزی به شمار می رود. این روزها بسیاری از افراد برای ساخت پله های مارپیچ و فلزی خود از خدمات این مجموعه استفاده می کنند. یکی از بارزترین مزیت های این شرکت، ارائه لیست قیمت به مشتری می باشد. کارشناسان حاضر در مجموعه با در نظر گرفتن شرایط منزل مسکونی یا محل کار شما، چند نمونه مناسب به شما پیشنهاد کرده و قیمت آن را نیز برآورد کرده و به شما اعلام می کنند. شما می توانید با توجه به سلیقه و با در نظر گرفتن مقدار بودجه ای که به این امر اختصاص داده اید، مورد دلخواه خود را انتخاب نموده و خریداری کنید. برای آگاهی از لیست قیمت ها می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره های 3-09115007002 با کارشناسان مجموعه کاتی لوکس ارتباط برقرار کنید تا از قیمت به روز طراحی و اجرای این پله ها آگاه شوید.

ساخت و اجرای پله مارپیچ فلزی در کاتی لوکس

پله حلزونی و مارپیچ فلزی باید در دقت و ظرافت بالایی ساخته شود. همانطور که می دانید، این پله از انواع پله های دورانی و زاویه دار است. لذا مسئله تولید و طراحی آن کاری سخت است که نیاز به طراحانی معتبر دارد. در صورتی که قصد اجرا و نصب پله حلزونی و مارپیچ فلزی در منزل یا محیط کاری خود را دارید، لازم است که حتما سفارش خود را در مجموعه ای معتبر مانند کاتی لوکس  ثبت کنید.

 


مجموعه کاتی لوکس با بهره گیری از بهترین متریال و به روزترین تجهیزات در روند طراحی و ساخت انواع پله فلزی، ضمن انجام طراحی های خاص و منحصربفرد، به کیفیت خدمات ارائه شده توجه ویژه ای می نماید.
قیمت های ارائه شده در این مجموعه نیز با توجه به کیفیت طراحی و متریال بالا، بسیار مناسب است. یعنی شما به راحتی می توانید با صرف هزینه ای متوسط به یک پله حلزونی و مارپیچ فلزی با طراحی  زیبا، کیفیت مناسب و دوام ماندگاری بالا دست پیدا کنید.
مدل های مختلف طراحی پله حلزونی و مارپیچ فلزی در صفحه خدمات کاتی لوکس قابل مشاهده می باشند. چنانچه در انتخاب نوع پله مورد نظر خود دچار تردید هستید و یا برای فضای خود به طراحی اختصاصی پله نیاز دارید میتوانید از طریق تماس با کارشناسان کاتی لوکس، با بهره گیری از مشاوره تخصصی رایگان، مناسب ترین انواع پله مانند حلزونی و مارپیچ فلزی اختصاصی، پله فلزی دوبلکس، پله فلزی معلق و پله فرار فلزی را برای فضای خود انتخاب نمایید.

 

سبد خالی است

0 تومان